بازی Blur

 

بازی بلور Blur سبکی از بازی ماشین مسابقه ای است که با سبک ماشین های جنگی ترکیب شده است به نحوی که گیمر را هم به یاد بازی ماشین جنگی می اندازد هم بازی های مختلف ماشین سواری که سبک مسابقه ای است . این بازی یکی از بازیهایی محبوب در بین ایرانیان و مورد استفاده در گیم نت می باشد .

شرکت سازنده این بازی Activision Blizzard است که این بازی را برای اولین بار در پلتفرم PC  در سال 2010 ارائه داده و بعد از چند سال با استقبال خوب گیمرها این بازی را در پلتفرم ایکس باکس 360 هم معرفی و ارائه داد ولی از ارائه این بازی در کنسول های دیگر خبری نیست .

 

 

بخش اول : مسابقه

 

blur

 

بازی بلور Blur  دارای 2 بخش است . بخش اول مسابقه ای که همانند بازی های مرسوم اتوموبیل رانی بنظر می رسد اما در اصل این سبک بازی با تغییری بسیار زیبا مانند بازی های سبک کراش جنگی هم شده است . در این بخش شما در پیست های مختلف بازی قرار میگیرید و در طول مسیر بازی سلاح ها و امکاناتی که در پیست هست رو برمیدارید و با آن همواره که با دیگران مسابقه می دهید در جنگ هم وارد میشوید . این بخش که خط داستانی بازی هم هست با جمع آوری امتیازات که از جنگیدن با دیگران و مسابقه اول شدن بدست می اید ، مراحل بازی Blur در بخش مسابقه ای تقریبا مناسب هست یعنی نه از بازی خسته میشید و نه اینکه بازی سریع تموم میشه .

هر مرحله ای که می گذرانید هم ماشین های جدید برای شما باز میشه و امتیازتون در بازی بالا میره .

 

بخش دوم  : جنگ

 

بازی Blur

 

بخش دوم بازی Blur  که بنظر من دلیل اصلی تولید این بازی هم هست بخش جنگی بازی است که با بخش مسابقه متفاوت است و حالت شبکه ای بازی کردن Blur هم بسیار جذاب بوده و دلیل اصلی محبوب بودن این بازی در گیم نت ها هم همینه . من به شما پیشنهاد می کنم اگر اهل گیم نت رفتن هستید حتما این بازی رو بادوستان تجربه کنید و اگر هم صاحب گیم نت هستید این بازی رو نصب کنید تا مشتری هایی که علاقه زیادی به بازی ماشینی دارند هم جذب کنید .

بخش دوم با ساختن یک سرور توسط یکی از بازیکنان شروع شده و با پیوستن دیگران به سرور بازی که بصورت LAN یا Online امکانپذیر هست ادامه پیدا میکند . فردی که سرور بازی میشود می تواند زمین بازی و کلاس ماشین ها که بصورت A , B , C ,D , Any  هست را مشخص کرده و ویزگی های بازی یا مسابقه همانند غیب بودن یا آسیب پذیر نبودن بازیکنان را انتخاب کند که بنظر من دست به ویژگی ها نزند بهتره و بازی بیشتر حال میده . بعد از مشخص کردن تنظیمات بازی توسط سرور بازیکنان ماشین خودشون رو انتخاب می کنند و همه که ماشین رو انتخاب کردن سرور بازی با زدن دکمه F1 بازی رو استارت میکنه و هیجان آغاز میشه .

بهتون پیشنهاد می کنم که این بازی رو با تعداد بالای بازیکنان انجام بدید که خیلی حال میده و اصلا ازش خسته نمیشید . تعداد بازیکنان هم اصلا محدودیت نداره و بر اساس قدرت سخت افزاری شبکه و کامپیوترهای می تونید اون رو بالا ببرید .

 

بازی بلور

 

در آینده و در پست های بعدی نحوه شبکه کردن بازی رو با عکس بهتون نشون میدم ...

باتشکر منبع وبلاگ گیم نت فردوس