کمپانی Activision Blizzard

 

 

کمپانی Activision Blizzard بهترین کمپانی گیم دنیا !!!

دفتر مرکزی کمپانی activision blizzard در سانتا مونیکا ، کالیفرنیا است . این کمپانی یکی از بزرگترین و بهترین تولید کننده های بازی های کامپیوتری در کنسول های مختلف می باشد که شرکت های زیر شاخه بسیاری دارد که در بین آنها می توان به Blizzard Entertainment ، King Digital Entertainment ، Activision Blizzard Studios ، Major League Gaming  اشاره کرد که البته به همه این زیر مجموعه ها باید شرکت اسباب بازی های باب رو هم اضافه کرد .

کمپانی activision blizzard در 196 کشور جهان حدود 500 میلیون مخاطب دارد که این امر نشان دهنده موفقیت های بزرگ این شرکت در عرصه جهانی است ، از محبوبترین بازی های حال حاضر جهان سری بازی های ندای وظیفه یا همان Call Of Duty اشاره کرد .  این شرکت جهانی در بیشتر کشورهای جهان که مخاطبین بازی های کامپیوتری در آنها زیاد هستند حدود 9000 کارمند دارد که نشان دهنده عظمت این کمپانی می باشد .

 

کمپانی Activision Blizzard دارای 5 رکن اصلی می باشد :

Activision

Blizzard Entertainment

King Digital Entertainment

Major League Gaming

Activision Blizzard Studios

که تمام بازیهای این کمپانی به کمک این شرکت های وابسته تولید میشود . البته می توان این کمپانی را به دو قسمت اصلی Activision و Blizzard تقسیم بندی کرد  که در گذشته مستقل بودند اما در حال حاضر یک شرکت شده اند و با نام Activision Blizzard ادامه فعالیت می دهند .

 

اما بازی های مشهور کمپانی Activision Blizzard :

 

کمپانی بیوزارد

 

World of Warcraft

StarCraft

Diablo

Hearthstone

Heroes of the Storm

Overwatch

Call of Duty

Skylanders

Candy Crush Saga

Candy Crush Soda Saga

Candy Crush Jelly Saga

Farm Heroes Saga

Pet Rescue

Bubble Witch

 

مدیران ارشد کمپانی Activision Blizzard :

کدی جانسون مدیر عامل شرکت

دنیس دورکین  مدیر مالی شرکت و رئیس کمپانی

بابی کوتک مدیر اجرایی شرکت

کریس والتر  مدیر ارشد حقوقی

برایان استولز  مدیر فعالیت های آسیایی شرکت

 

در مجموع کمپانی Activision Blizzard را می توان بزرگترین و بهترین کمپانی حال حاضر جهان دانست که فراگیر ترین بازیهای جهان را از دیرباز تولید کرده اند و در ذهن مخاطبین بازیهای کامپیوتری خاطرات بسیار ارزشمندی را فراهم ساختند . من که خودم از زمان کودکی پیگیر بازی های سری Call Of Duty بودم و این سری بازیها رو بهترین در ژانر اکشن و جنگی داستانی می دونم .

 

تهیه کننده : وبلاگ گیم نت فردوس